viernes, mayo 04, 2007


Gracias por tantos buenos momentos, pequena.

Te echaré de menos.



3 comentarios:

Caufield dijo...

lin isto onte e non souben que escribir, só sei que foi o mellor do día, iso seguro :)
coma vós sodes, moitas veces, o mellor do día, creo que non podo empezar a darche as gracias porque non ía acabar nunca, son tantooos anos
creo que teño sorte, moita, de que nalgún momento nos topáramos e sigamos andando a par
non me vou, terédesme aí para o café moitos días!
xa estou pensando en que cafetera e que café vou deixar polo piso, non o dubides!seguirasme tendo que aguantar!bicos quérote pequena

Noe dijo...

juas juas!!! si que a imos botar en falta..ese cheiro caracteristico do seu cuarto V_V ains...a auga no chan do banho..etc...ains...si que te vou botar de menos mi minha naicinha *(escribo asi porque estou no ordenador giri da facultade xD*
bueno xa me 'e hora de ir a clase ne...bijki;os e ven moito a tomar o cafe !!!!!!!

Kina dijo...

Jejejejeej... noooooooon non veñassss (broma sinsentido). Uooo k emoción!A vida é un cúmulo de sentimentos aflorados gracias a xente coma vós :) majas.

Xa sabes, esa seguirá sendo a túa casa!!!(menos para traernos sillas rotas, iso xa tes a túa :P)

Eu tamén vos quero moito :)amigasssss